درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید! با تشکر از اینکه این وبلاگ را برای شناخت شخصیت خود انتخاب کردید. صمیمانه منتظر نظرات شما هستم!!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 25489
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


personality




شناخت شخصيت افراد از زوي زنگ چشم گزينه اي است كه در روابط انساني بي تاثير نبوده و چنانچه درست به كار رود مشكلات زيادي را حل خواهد كرد. مطلب زير به بررسي انواع رنگ چشم و شخصيت دارندگان ان مي پردازند.

رنگ چشم سبز

رنگ چشم سبز نشان دهنده ي آن است كه صاحبان ان شخصيتي قوي و اراده ي بالا دارند. در تصميم گيري ها خيلي محكم عمل كرده و تا حد زيادي خود راي و مغرور هستند. اين افراد اعتماد به نفس بالايي دارند و در كمك به ديگران سعي ميكنند تا اخرين توان خود را مصرف كنند.

رنگ چشم ابي

دارندگان چشم هاي ابي داراي نگاهي عميق بوده و شخصيتي حساس و شفاف دارند. اين افراد به راحتي فكر و نظر خود را به ديگران تحميل ميكنند و به همين نسبت جرات و شجاعت ويژ اي هم به خرج ميدهند. قابل توجه است كه بيشتر چشم ابي ها طبيعت و احساساتي ملموس و هنري دارند.

رنگ چشم مشكي

صاحبان چشمان مشكي انسان هايي رويايي هستند كه در فضاي شاعرانه اي زندگي ميكنند و همچنين بسيار دست و دل باز هستند. بسيار سعي ميكنند با هرچه دارند به ديگران كمك كنند. اين افراد همچنين داراي خلق و خوي اجتماعي و احساسات ظريف هستند.كنترل افراد داراي چشم مشكي در هنگام عصبانيت كمي مشكل است.

رنگ چشم قهوه اي

چشم قهوه اي سنبل مهرباني و محبت است و هر چه تيره تر باشد مهر و محبت صاحبش بيشتر است. چشم قهوه اي ها بسيار خون سردند و هر چه را كه ميخواهند به راحتي تصاحب مي كنند . چنين به نظر ميرسد كه اين افراد معناي عصبانيت را نمي شناسند و از ارامشي تمام نشدني بهره مندند.

رنگ چشم خاكستري

صاحبان چشم هاي خاكستري دو دسته اند. يا از شخصيتي آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و يا شخصيتي عصبي و انقلابي دارند و هميشه به دنبال ارامش ميگردند ولي در مجموع انسان هايي سرسخت و سنگ دل هستند.

رنگ چشم عسلي

با وجود اينكه چشم عسلي ها انسان هايي خوش قلبي هستند ولي با ديگران صريح نيستند. اين افراد هميشه به دنبال دوست ميگردند. چشم عسلي ها معمولا از كودكي روي پاي خود بزرگ شده و دوست ندارند به ديگران تكيه كنند.

 

 



پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:روانشناسی, روانشناسی رنگ چشم, :: 11:31 ::  نويسنده : parnian esfandmaz

صفحه قبل 1 صفحه بعد